Nemokamas pristatymas į paštomatus perkant už 50€ ir daugiau.

Prekių pristatymas ir grąžinimas

Prekių pristatymas

1. Prekių pristatymas vykdomas DPD pickup paštomatais, DPD kurjeriu arba galimas nemokamas prekių atsiėmimas Klaipėdoje. Standartinė nurodyta pristatymo kaina negalioja, kai:

1.1. Siuntinio svoris viršija 30kg. Pristatant tokią prekę susisieksime su Jumis asmeniškai.

1.2. Prekės pristatomos į Kuršių Neriją- be išimčių galioja papildomas mokestis 17,50€. Pristatant į Kuršių Neriją susisieksime su Jumis asmeniškai.

2. Pristatymo kaina yra nurodoma ir pridedama prie bendros užsakymo kainos prieš apmokėjimą. Pristatymo kaina yra apskaičiuojama pagal prekių svorį ir pristatymo būdą. Kai kurioms prekėms pristatymas yra galimas tik DPD kurjeriu. Pirkėjas yra apie tai informuojamas prie prekės aprašymo. Jei Pirkėjas tokiai prekei vistiek nurodo pristatymo būdą į paštomatą, Pardavėjas prekės pristatyti negalės, kol Pirkėjas neapmokės likusios pristatymo sumos dalies.

3. Pirkėjui norint gauti prekes greičiau nei įprasta tvarka, klientas privalo susiekti su Pardavėju +37064432555 numeriu ir aptarti papildomus pristatymo būdus. Už papildomą mokestį pristatyti prekes Klaipėdos mieste gali pats Pardavėjas, autobusų siuntų tarnybos ir t.t.

4. Įprastai pristatymo laikas 2-3 darbo dienos, tačiau gali trukti ir iki 7 darbo dienų nuo apmokėjimo patvirtinimo. Šis terminas yra preliminarus, be to, netaikomas tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie išankstinį užsakymą. Kartu Pirkėjas sutinka, kad išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija. Būtina atsiųsti tai įrodančią nuotrauką el. paštu.

7. Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų prašome susisiekti el.paštu info@vaikulaisvalaikiopriemones.lt, dėl pristatymo sąlygų bei kainos Jums parašysime asmeniškai.

Prekių ir/ar pinigų grąžinimas ir keitimas

1. Jei norite grąžinti kokybišką prekę, vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklių 25 punkto nuostatu, jog, prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos arba keičiamos, Civilinio kodekso 6.228(10) ir 6.228(11) straipsniuose nustatyta tvarka per 14 dienų, Jums reikės atlikti šiuos veiksmus:

1.1. Dėl prekių grąžinimo susisiekti el. paštu info@vaikulaisvalaikiopriemones.lt., nurodant priežastį dėl prekių grąžinimo. Jums bus atsakyta per 3 darbo dienas.

1.2. Užpildyti gautą prekių grąžinimo formą raštu ir pridėti ją prie grąžinamo užsakymo. (Prekių grąžinimo formoje privaloma nurodyti tikrus, tikslius ir galiojančius duomenis. Nenurodžius tokių duomenų, neužpildžius ar nepasirašius formos, bei nepridėjus jos prie grąžinamo užsakymo, pretenzijos nepriimamos ir siuntos grąžinimas nepriimamas).

1.3. Užsakymo numerį galite rasti sąskaitoje bei su užsakymu susijusiuose el. laiškuose, trumposiose žinutėse.

1.4. Grąžinamą prekę reikia saugiai supakuoti ir grąžinti Pardavėjui Jums patogiausiu būdu, nurodant Pardavėjui siuntos numerį.

1.5.  Grąžinant kokybiškas prekes, siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

2. Visos prekės grąžinamos laikantis šios tvarkos:

2.1. Prekė turi būti originalioje ir tvarkingoje pakuotėje;

2.2. Prekę būtina supakuoti saugiai (negalima siųsti maišelyje, kitoje nepatvarioje ir neoriginalioje pakuotėje arba iš vis nesupakuotą);

2.3.Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

2.4. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), nesurinkta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

2.5. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

2.6. Grąžinant prekę būtina pridėti įsigijimo dokumentą (sąskaitą-faktūrą) į grąžinamos prekės pakuotės vidų, bei užpildytą grąžinimo formą su reikiamais duomenimis, bei kliento originaliu parašu.

3. Nekokybiškų prekių grąžinimas ar/ir keitimas yra nemokamas, nebent Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą, negu Pardavėjo pasiūlytą pigiausią, įprastinį grąžinimo/siuntimo būdą. Tokiu atveju nekokybiškos prekės siuntimą savarankiškai pasirinktu būdu, savo lėšomis apmoka Pirkėjas. Pasirinkus Pardvėjo pasiūlytą grąžinimo būdą DPD paštomatu arba DPD kurjeriu, reikia atspausdinti Pardavėjo atsiųstą etiketę, užklijuoti ant siuntos ir įdėti į paštomatą arba siuntą perduoti Pardavėjo iškviestam kurjeriui. Daugiau jokių papildomų veiksmų atlikti nereikia.

4. Nekokybiškos prekės grąžinamos laikantis šios tvarkos:

4.1. Prekė turi būti originalioje ir tvarkingoje pakuotėje;

4.2. Prekę būtina supakuoti saugiai (negalima siųsti maišelyje, kitoje nepatvarioje ir neoriginalioje pakuotėje arba išvis nesupakuotą);

4.3. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

4.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

4.5. Grąžinant prekę būtina pridėti įsigijimo dokumentą (sąskaitą-faktūrą) į grąžinamos prekės pakuotės vidų, bei užpildytą grąžinimo formą su reikiamais duomenimis, bei kliento originaliu parašu.

5. Jei patikrinus prekę, nustatyta, kad ji nekokybiška, pinigai už prekę Pirkėjui į banko sąskaitą, kuria Pirkėjas atsiskaitė pirkimo metu bus grąžinti ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų, šis terminas skaičiuojamas nuo prekių atgavimo į sandėlį dienos. Jei nustatyta, kad prekė yra geros kokybės, Pirkėjui bus grąžinama už prekę sumokėta suma, iš jos atskaičius prekės gražinimo siuntimo kainą.

6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko aukščiau nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

7. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui per 10 (dešimt) darbo dienų grąžinama sumokėta suma.

8. Vaikulaisvalaikiopriemones.lt vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.

9. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, Vaikulaisvalaikiopriemones.lt įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Civilinio kodekso nuostatomis, kurios reglamentuoja vartotojo teises įsigijus netinkamos kokybės daiktą (6.333, 6.334, 6.363 ir kt. straipsniai).

10. Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.

11. Prekių grąžinimo tvarka netaikoma:

Juridiniams asmenims; produktams su individualiais kliento pakeitimais pagal pageidavimus; individualius užsakymus (pavyzdžiui spauda) sugadinančiais jų pirminę prekinę išvaizdą nepakeičiamai; individualiai užsakytoms prekėms; prekėms, kurios buvo sugadintos kliento; prekėms, neatitinkančioms aukščiau išvardintų grąžinimo standartų (sugadintos prekinės išvaizdos, su naudojimo, nusidėvėjimo žymėmis); prekėms, grąžintinoms po 14 dienų grąžinimo laikotarpio; prekėms, prie kurių nebuvo pridėta sąskaita faktūra ir grąžinimo forma su tiksliais duomenimis, bei parašu.

12. Išimtis taikoma:

grąžinimo reikalavimų neatitinkančioms, tačiau nekokybiškoms prekėms.