1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios, žemiau pateikiamos prekių pirkimo/pardavimo taisyklės (toliau- Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes Vaikulaisvalaikiopriemones.lt parduotuvėje.
1.2. Vartojimo sutartimi Pardavėjas įsipareigoja perduoti Pirkėjui prekes nuosavybės teise, o Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes ir sumokėti nustatytą jų kainą.
1.3. Pirkėjui nesumokėjus už rezervuotas prekes per 7 (septynias) dienas nuo įsidėjimo į krepšelį momento, Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą.
1.4. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, t.y. nuo tos dienos, kai jie yra patalpinami elektorinės parduotuvės svetainėje.Pirkėjas apie visus pakeitimus informuojamas Vaikulaisvalaikiopriemones.lt el. parduotuvės svetainėje. Pirkėjui apsiperkant Vaikulaisvalaikiopriemones.lt el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
1.5. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:
1.5.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys sulaukę pilnametystės ir kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
1.5.2. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie gali savarankiškai disponuoti savo pajamomis;
1.5.3. juridiniai asmenys;
1.5.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.
1.6. Sutartis tarp pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje Vaikulaisvalaikiopriemones.lt suformavęs prekių krepšelį, užpildęs prašomus duomenis, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Taisyklėmis paspaudžia mygtuką „Apmokėti”.
1.7. Naudodamasis pardavėjo teikiamomis paslaugomis, Pirkėjas patvirtina, kad yra susipažinęs su šiomis Vaikulaisvalaikiopriemones.lt el. parduotuvės apsipirkimo taisyklėmis ir sąlygomis bei privatumo politika, su jomis sutinka bei kartu suteikia Pardavėjui teisę rinkti, kaupti, sisteminti, naudoti ir tvarkyti šiame dokumente numatytais tikslais visus savo nurodytus duomenis.
1.8. Kiekviena sutartis sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo saugoma el. parduotuvės duomenų bazėje.
2. Asmens duomenų apsauga
2.1. Užsisakant prekes el. parduotuvėje Vaikulaisvalaikiopriemones.lt, tiek registruotas, tiek neregistruotas pirkėjas privalo pateikti pirkimo metu prašomus duomenis: vardą, pavardę, el. pašto adresą ir telefono numerį bei tikslų pristatymo adresą.
2.2. Asmenys, kurie yra jaunesni negu 14 metų, negali teikti jokių asmens duomenų Vaikulaisvalaikiopriemones.lt el. parduotuvėje. Jei asmuo yra jaunesnis negu 14 metų, siekiant pasinaudoti Įmonės paslaugomis, prieš pateikiant asmeninę informaciją yra privaloma pateikti vieno iš atstovo (tėvo, motinos, globėjo (-os)) rašytinį sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo.
2.3. Patvirtindamas pirkimo taisykles Pirkėjas sutinka, jog pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi:
2.3.1. Užsakymo vykdymo tikslais;
2.3.2. Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti;
2.3.3. Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.
2.4. Pirkėjas yra atsakingas už teisingų duomenų pateikimą pirkimo metu.
2.5. Pardavėjas nėra atsakingas už Pirkėjui padarytą žalą dėl neteisingai nurodytų duomenų.
2.6. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, el. pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų, žinutėms patenkant į SPAM katalogą, ar dėl Pirkėjo neteisingai nurodytų duomenų.
2.7. Pirkėjas įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.
2.8. Duomenų valdytojas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus Duomenų valdytojo partnerius, teikiančius prekių pristatymo arba kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami tik Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta tvarka.
3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Vaikulaisvalaikiopriemones.lt parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo/pardavimo sutarties su Vaikulaisvalaikiopriemones.lt el. parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui vadovaujantis nurodymais pagal šių taisyklių 8 punktą – ,,prekių ir/ar pinigų grąžinimas’’, ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos.
3.3. Pirkėjas gali pasinaudoti teise atsisakyti prekių pirkimo/pardavimo sutarties tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė nei pačios prekės, nei jos pakuotės išvaizda, jei prekė grąžinama pilnos komplektacijos, taip pat jeigu ji nebuvo naudojama.
3.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.
3.5. Pirkėjas, norėdamas nemokamo prekių pristatymo paštomatu visoje Lietuvoje privalo nurodyti konkretų paštomato pavadinimą ir adresą, į kurį nori gauti užsakytas prekes, formuojant užsakymą el. parduotuvėje, sklityje “Papildoma informacija”. Kitu atveju Pardavėjas paštomatą parenka pagal pirkėjo nurodytą gyvenamosios vietos adresą.
3.6. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
3.7. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją el. paštu info@vaikulaisvalaikiopriemones.lt arba numeriu +37061207778.
3.8. Pirkėjas, naudodamasis Vaikulaisvalaikiopriemones.lt parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.
4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis Vaikulaisvalaikiopriemones.lt parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo Vaikulaisvalaikiopriemones.lt el. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą pirkimo formoje ir neperleisi jos tretiesiems asmenims.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.
4.5. Pardavėjas, susidarius nenumatytoms aplinkybėms, gali laikinai arba iš viso nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai
5.1. Vaikulaisvalaikiopriemones.lt el. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę, nebent ši el. parduotuvė nepasiekiama dėl techninių priežasčių.
5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Apmokėti“, o gavęs apmokėjimą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.
5.3. Prekių kainos Vaikulaisvalaikiopriemones.lt el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.
5.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
5.4.1. atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama el. bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia atsiskaitymo forma, turi būti pasirašęs el. bankininkystės sutartį su vienu iš žemiau nurodytų bankų: SEB bankas; AB „Swedbank“; „Luminor“ bankas; „Citadele“ bankas; „Danske“ bankas; Šiaulių bankas; Medicinos bankas. Pinigus Pirkėjas perveda į vaikulaisvalaikiopriemones.lt el. parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko el. bankininkystės sistemoje.
5.4.2. Atsiskaitymas banko pavedimu – tai išankstinis atsiskaitymas, kai Pirkėjas, tiesiogiai per savo internetinę bankininkystę ar atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į Pardavėjo banko sąskaitą. Pirkėjas privalo mokėjimo formos skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ įrašyti užsakymo numerį, kuris pateiktas užsakymo patvirtinimo elektroniniame laiške. Klientui nenurodžius skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ tikslaus užsakymo numerio, Pardavėjas negarantuoja užsakymo įvykdymo.
5.5. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant, nes prekių siuntinys pradedamas formuoti ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas tik gavus apmokėjimą už prekes.
5.6. Sąskaita faktūra pridedama prie siuntos popieriniame variante.
6. Prekių pristatymas
6.1. Prekių pristatymas vykdomas DPD pickup paštomatais arba DPD kurjeriu.
6.2. Standartinė nurodyta pristatymo kaina negalioja, kai:
6.2.1. Siuntinio svoris viršija 30kg. Pristatant tokią prekę susisieksime su Jumis asmeniškai.
6.2.2. Prekės pristatomos į Kuršių Neriją – be išimčių galioja papildomas mokestis 17,50€. Pristatant į Kuršių Neriją susisieksime su Jumis asmeniškai.
6.3. Pristatymo kaina yra nurodoma ir pridedama prie bendros užsakymo kainos prieš apmokėjimą. Pristatymo kaina yra apskaičiuojama pagal prekių svorį ir pristatymo būdą. Kai kurioms prekėms galimas pristatymas yra tik DPD kurjeriu. Pirkėjas yra apie tai informuojamas prie prekės aprašymo. Jei Pirkėjas tokiai prekei vistiek nurodo pristatymo būdą į paštomatą, Pardavėjas prekės pristatyti negalės, kol Pirkėjas neapmokės likusios pristatymo sumos dalies.
6.4. Pirkėjui norint gauti prekes greičiau nei įprasta tvarka, klientas privalo susiekti su Pardavėju +37061207778 numeriu ir aptarti papildomus pristatymo būdus. Už papildomą mokestį pristatyti prekes gali autobusų siuntų tarnybos, Pirkėjo pasirinktas kurjeris ir kiti.
6.5. Pristatymo laikas gali trukti iki 7 darbo dienų nuo apmokėjimo patvirtinimo. Šis terminas yra preliminarus, be to, netaikomas tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, kad išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
6.6. Jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą.
6.7. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
6.8. Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų prašome susisiekti el.paštu info@vaikulaisvalaikiopriemones.lt, dėl pristatymo sąlygų bei kainos Jums parašysime asmeniškai.
7. Prekių kokybės ir garantijos, garantinis aptarnavimas
7.1. Visi el. parduotuvėje Vaikulaisvalaikiopriemones.lt parduodamų prekių duomenys nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2. El. parduotuvėje pavaizduoti prekių kiekiai nuotraukose ne visada susiję su prekės kaina – prekių gali būti pavaizduota daugiau nei vieno vieneto kaina.
7.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
7.4. Pardavėjas atskiroms prekių rūšims gali suteikti atitinkamą kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos yra nurodomos prekės aprašyme.
7.5. Visoje ES galiojanti direktyva 1999/44/EC numato ne trumpesnį nei 24 mėn. garantinį laikotarpį. Atskirais atvejais gamintojas gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą. Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.
7.6. Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.
7.7. Jei prekei nustatomas didelis gedimas, pažeidimas dėl gamintojo klaidos, gamintojo brokas ar bet koks kitas kokybės neatitikimas, reikalaujantis gamintojo taisymo – produktas klientui iš karto keičiamas nauju, nepaisant to, kiek laiko produktas buvo naudotas, jei garantinio aptarnavimo terminas yra galiojantis.
7.8. Jei prekei nustatomas gedimas atitinkantis ne garantinį, o atsiradęs dėl vartotojo kaltės ir/ar netinkamo naudojimo už gedimo taisymą, detales, reikalingas gedimui pašalinti, ir papildomus darbus bei siuntimo išlaidas susimoka klientas. Apie apmokestinimą klientas informuojamas ir bet kokie darbai atliekami už pinigus yra vykdomi tik kliento pageidavimu ir sutikimu. Už tokius darbus išrašoma sąskaita, kurios neapmokėjus, sutaisytas produktas klientui nėra grąžinamas.
7.9. Kilus ginčui dėl prekės kokybės (ar kitam vartojimo ginčui), vartotojas turi raštu kreiptis į pardavėją. Jei pardavėjas per 14 dienų nepateikia vartotojui atsakymo arba atsisako tenkinti vartotojo keliamą reikalavimą, tuomet vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo iš esmės.
7.10. Norint prekę pateikti garantinei apžiūrai ar remontui, reikia atlikti šiuos veiksmus:
7.10.1. Susisiekti su pardavėju el. paštu info@vaikulaisvalaikiopriemones.lt. nurodant priežastį dėl garantinio aptarnavimo. Pardavėjas atsiųs garantinio aptarnavimo formą.
7.10.2. Užpildyti garantinio aptarnavimo formą. (Garantinio aptarnavimo formoje privaloma nurodyti tikslius ir teisingus duomenis. Nenurodžius tokių duomenų, neužpildžius ar nepasirašius formos, pretenzijos nepriimamos.)
7.10.3. Užpildytą formą siųsti el. paštu info@vaikulaisvalaikiopriemones.lt laiško temoje nurodant „Garantinis aptarnavimas“ ir savo užsakymo numerį, pvz. „Garantinis aptarnavimas Nr.xxxx“. Užsakymo numerį galite rasti sąskaitoje bei su užsakymu susijusiuose el. laiškuose, trumposiose žinutėse ar prisijungę prie Pirkėjo aplinkos;
7.10.4. Su jumis bus susisiekta per 2 darbo dienas;
7.10.5. Po detalesnio pokalbio garantiniam remontui pateikiamą prekę reikia saugiai supakuoti ir išsiųsti paštomatu Pardavėjui. Siuntimo paštomatu paslauga, garantiniam aptarnavimui priklausančiai prekei, nemokama. Pardavėjo parinktos firmos paštomate reikia suvesti Pirkėjui atsiųstą siuntos numerį, atspausdintą siuntos kortelę užklijuoti ant siuntos matomoje vietoje ir įdėti į paštomato skyrių.
7.11. Prekė garantiniam aptarnavimui priimama tik laikantis prekių grąžinimo tvarkos:
7.11.1. Prekė turi būti originalioje ir tvarkingoje pakuotėje;
7.11.2. Prekę būtina supakuoti saugiai (negalima siųsti maišelyje, kitoje nepatvarioje ir neoriginalioje pakuotėje arba iš vis nesupakuota)
7.11.3. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
7.11.4. Garantiniam remontui pateikiama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
7.12. Po garantinio patikrinimo ( užtrunka iki 10 d.d. po prekių gavimo) ir garantinio taisymo ( užtrunka iki dviejų mėnesių (60 d.), tačiau kilus nenumatytoms aplinkybėms, importuojant reikiamas dalis iš gamintojo, garantinis taisymas gali trukti ilgiau, apie tai informuojant klientą) prekė yra grąžinama Pirkėjui jo nurodytu paštomato adresu nemokamai.
8. Prekių ir/ar pinigų grąžinimas ir keitimas
8.1. Jei norite grąžinti kokybišką prekę, vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklių 25 punkto nuostatu, jog, prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos arba keičiamos, Civilinio kodekso 6.228(10) ir 6.228(11) straipsniuose nustatyta tvarka per 14 dienų, Jums reikės atlikti šiuos veiksmus:
8.1.1. Dėl prekių grąžinimo susisiekti el. paštu info@vaikulaisvalaikiopriemones.lt., nurodant priežastį dėl prekių grąžinimo. Jums bus atsakyta per 3 darbo dienas.
8.1.2. Užpildyti gautą prekių grąžinimo formą raštu ir pridėti ją prie grąžinamo užsakymo. (Prekių grąžinimo formoje privaloma nurodyti tikrus, tikslius ir galiojančius duomenis. Nenurodžius tokių duomenų, neužpildžius ar nepasirašius formos, bei nepridėjus jos prie grąžinamo užsakymo, pretenzijos nepriimamos ir siuntos grąžinimas nepriimamas).
8.1.3. Užsakymo numerį galite rasti sąskaitoje bei su užsakymu susijusiuose el. laiškuose, trumposiose žinutėse.
8.1.4. Grąžinamą prekę reikia saugiai supakuoti ir grąžinti Pardavėjui Jums patogiausiu būdu, nurodant Pardavėjui siuntos numerį.
8.1.5. Grąžinant kokybiškas prekes, siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
8.2. Prekės grąžinamos laikantis šios tvarkos:
8.2.1. Prekė turi būti originalioje ir tvarkingoje pakuotėje;
8.2.2. Prekę būtina supakuoti saugiai (negalima siųsti maišelyje, kitoje nepatvarioje ir neoriginalioje pakuotėje arba iš vis nesupakuotą);
8.2.3. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
8.2.4. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), nesurinkta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
8.2.5. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
8.2.6. Grąžinant prekę būtina pridėti įsigijimo dokumentą (PVM sąskaitą-faktūrą) į grąžinamos prekės pakuotės vidų, bei užpildytą grąžinimo formą su reikiamais duomenimis, bei kliento originaliu parašu.
8.3. Nekokybiškų prekių grąžinimas ar/ir keitimas yra nemokamas, nebent Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą, negu Pardavėjo pasiūlytą pigiausią, įprastinį grąžinimo/siuntimo būdą. Tokiu atveju nekokybiškos prekės siuntimą savarankiškai pasirinktu būdu, savo lėšomis apmoka Pirkėjas. Pasirinkus Pardvėjo pasiūlytą grąžinimo būdą DPD paštomatu arba DPD kurjeriu, reikia atspausdinti Pardavėjo atsiųstą etiketę, užklijuoti ant siuntos ir įdėti į paštomatą arba siuntą perduoti kurjeriui. Daugiau jokių papildomų veiksmų atlikti nereikia.
8.4. Nekokybiškos prekės grąžinamos laikantis šios tvarkos:
8.4.1. Prekė turi būti originalioje ir tvarkingoje pakuotėje;
8.4.2. Prekę būtina supakuoti saugiai (negalima siųsti maišelyje, kitoje nepatvarioje ir neoriginalioje pakuotėje arba išvis nesupakuotą);
8.4.3. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
8.4.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
8.4.5. Grąžinant prekę būtina pridėti įsigijimo dokumentą (sąskaitą-faktūrą) į grąžinamos prekės pakuotės vidų, bei užpildytą grąžinimo formą su reikiamais duomenimis, bei kliento originaliu parašu.
8.5. Jei patikrinus prekę, nustatyta, kad ji nekokybiška, pinigai už prekę Pirkėjui į banko sąskaitą, kuria Pirkėjas atsiskaitė pirkimo metu bus grąžinti ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų, šis terminas skaičiuojamas nuo prekių atgavimo į sandėlį dienos. Jei nustatyta, kad prekė yra geros kokybės, Pirkėjui bus grąžinama už prekę sumokėta suma, iš jos atskaičius prekės gražinimo siuntimo kainą.
8.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko aukščiau nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
8.7. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/arba nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui per 10 (dešimt) darbo dienų grąžinama sumokėta suma.
8.8. Vaikulaisvalaikiopriemones.lt vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.
8.9. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, Pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Civilinio kodekso nuostatomis, kurios reglamentuoja vartotojo teises įsigijus netinkamos kokybės daiktą (6.333, 6.334, 6.363 ir kt. straipsniai).
8.10. Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.
8.11. Prekių grąžinimo tvarka netaikoma:
8.11.1. Juridiniams asmenims; produktams su individualiais kliento pakeitimais pagal pageidavimus; individualius užsakymus (pavyzdžiui spauda) sugadinančiais jų pirminę prekinę išvaizdą nepakeičiamai; individualiai užsakytoms prekėms; prekėms, kurios buvo sugadintos kliento; prekėms, neatitinkančioms aukščiau išvardintų grąžinimo standartų (sugadintos prekinės išvaizdos, su naudojimo, nusidėvėjimo žymėmis); prekėms, grąžintinoms po 14 dienų grąžinimo laikotarpio; prekėms, prie kurių nebuvo pridėta grąžinimo forma su tiksliais duomenimis, bei parašu.
8.12. Išimtis taikoma:
8.12.1. grąžinimo reikalavimų neatitinkančioms, tačiau nekokybiškoms prekėms.
9. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybės
9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Vaikulaisvalaikio.lt parduotuve.
9.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Vaikulaisvalaikiopriemones.lt parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie šios el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.5. Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
9.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.
10. Rinkodara ir informacija
10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas.
10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.
10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
10.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. paštu info@vaikulaisvalaikiopriemones.lt arba skambina +37061207778.
10.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.
11. Intelektinė nuosavybė
11.1. Tinklalapio turinys, t.y. tekstas, grafika, vaizdai, prekių ženklai, paslaugų ženklai, logotipai ir kitos medžiagos, yra saugomi autorių teisių ir kitų Lietuvos Respublikos ir Europos sąjungos teisės aktų ir priklauso Pardavėjui ar jo partneriams. Neteisėtas tokio turinio naudojimas gali pažeisti autorių, prekės ženklų savininkų bei kitas įstatymų saugomas teises. Be išankstinio, rašytinio Pardavėjo sutikimo draudžiama naudoti Interneto svetainės turinį bet kurioje kitoje svetainėje ar tinkle esančioje kompiuterinėje aplinkoje bet kokiam tikslui.
11.2. Sutikdami su šiomis Taisyklėmis Jūs patvirtinate, kad Jums yra žinoma, kad Pardavėjas turi išimtines teises į Vaikulaisvalaikiopriemones.lt prekių ženklus. Jūs neturite teisės naudoti Vaikulaisvalaikiopriemones.lt prekės ženklo jokiam produktui, paslaugai, domenui ar įmonės pavadinimo daliai, taip pat atlikti bet kokių veiksmų, kurie prieštarauja Vaikulaisvalaikiopriemones.lt išimtinėms teisėms, išskyrus, jeigu tokią teisę Jums suteikė Vaikulaisvalaikiopriemones.lt ir tik tokia apimtimi, kiek tai nurodyta išankstiniame Pardavėjo sutikime. Šiomis Taisyklėmis Jums nėra suteikiamos jokios kitos teisės išskyrus tiek, kiek tai yra reikalinga naudojantis Interneto tinklapiu. Šiomis taisyklėmis Jūs įsipareigojate nesiimti jokių veiksmų, kuriais būtų ištrinami ar naikinami Vaikulaisvalaikiopriemones.lt pranešimai, kurie yra paskelbti viešai Interneto tinklapyje, įskaitant, bet neapsiribojant, pranešimus apie intelektinės nuosavybės teises.
12. Baigiamosios nuostatos
12.1. Šios prekių pirkimo/pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
12.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
12.3. Pardavėjui neatsakius į Pirkėjo pretenziją arba Pirkėjui likus nepatenkintam dėl Pardavėjo priimto sprendimo, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.